روت،نصب ریکاوری و رام کاستوم برای xperia 2011
تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, | 16:23 | نویسنده : پیمان

تو این پست میخوام روش روت و نصب ریکاوری بر روی گوشی های اکسپریا 2011 یعنی همون neo/neo v/arc/arc s/ray/... را یادتون بدم. روت کردن این گوشی ها 2 حالت داره یا بیلد نامبر شما که در قسمت about phone هست آخرش 62 یا چیز دیگه. که اگه 62 باشه یکمی کار پیچیده میشه...

اول اونایی را بررسی میکنیم که 62 نیستند.(اندروید 4 یا 2.3) برای این کار فقط کافیه که شما برنامه فلش تولز را روی سیستمتون نصب کنید. ( دانلود فلش تولز)

حالا تیک unknown sources و usb debugging (منابع ناشناس و رفع عیب usb) را بزنید و گوشیتون را به سیستم وصل کنید.بعد از نصب فلش تولز اونا باز کنین و صبر کنین تا گوشی شما را بشناسه و اطلاعات گوشی وصل شده را نشون بده(اگه نشناخت شما نیاز به نصب درایور های گوشیتون دارین که با نصب pc companion درایور های گوشیتون نصب میشن یا گزینه های گفته شده را تیک نزدید)

بعد از شناخته شدن گوشیتون توسط فلش تولز و مشاهده ورژن اندروید و ... در صفحه برنامه بر روی علامت قفل در بالای صفحه کلیک کنید و تا اتمام عملیات روت صبر کنید. در این مدت گوشی شما 3 بار ریبوت میشه که عادیه پس گوشی رو جدا نکنین.

http://cdn.teamandroid.com/wp-content/uploads/2012/07/flashtool.png

بعد از مشاهده عبارت your phone is now rooted و rebooting device اکسپریای شما روت شده است. در این صورت شما باید برنامه s u p e r user را در اپلیکیشن خودتون داشته باشید.

 

روت اکسپریا 2011 با بیلد نامبر 62:

برای روت اکسپریا 2011 با بیلد 62 شما باید ابتدا کرنل قابل روت را روی این گوشی ها فلش بزنید بعد گوشی را روت کرده و به همین کرنل خودتون برگردید.(مخصوص اندروید 4)

برای این کار باید فایل های ftf دانلود شده را درون پوشه firmwares در محل نصب برنامه کپی کنید.

برنامه فلش تولز را باز کرده و روی علامت رعد بزنید سپس فلش بوت مود را انتخاب کنید و فایل A.0.562 را انتخاب کنید و ok را بزنید. حالا با روش گفته شده گوشیتونا وصل کنین تا اتمام کار فلش کردن این کرنل صبر کنید. بعد از نصب این کرنل گوشی را وصل کرده و همانند قبل روی علامت قفل بالای برنامه بزنید. گوشی شما بعد از چند بار ریبوت شدن روت شده. حالا مانند فلش کردن فایل 562 به کرنل خودتون برگردید. ( در صورت روت بودن گوشی شما برنامه s u p e r user در منوی برنامه ها اضافه شده)

کرنل 562 برای نئو و نئو وی:
http://www.mediafire.com/?gwe739kn5mcx56t

کرنل 431 برای نئو:

http://www.mediafire.com/?xbwiq5ciw1nax2b

کرنل 431 برای نئو وی:

http://www.mediafire.com/?8qc47anlxc7uibl

برای روت کردن آرک و آرک اس باید گوشی آنلاک بشه که آموزش آنلاک کردن بعدا قرار میگیره)

برای روت کردن اکسپریا رِی به اینجا بروید.

 

ارسال سوالات به این میل : peyman.alikhani96@yahoo.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->